2011-03-10

Fundersam

Det verkar som om jag alltid ska ha något att fundera över. Vad jag kan fascineras av i detta är att det jag grubblar över är små petitesser! Riktigt stora saker, som man ska grubbla över, det rycker jag på axlarna och säger - det ordnar sig. Visst ekonomi och barnens situation kräver ju en noggrann planering men allt det andra. Vad kräver min tankeverksamhet nu då?
Bloggen. Oj tänker ni vad är det med bloggen nu då? Kommentarerna blir mitt svar. Endel väljer ju att kommentera sina svar som de får direkt i sin blogg. Andra väljer att gå till den som svarat och kommentera där. En smaksak eller hur? Båda sätten är bra. Funderar på att sälla mig till den sistnämnda skaran..

*********
Kom jag upp igår? Nej inte alls. Gick till tv4.play för att se avsnittet där. Gissa vad? Där var det stopp! Man måste vara premium för att kunna se avsnitten. Grrrr säger jag.

Igår snöade det! Massor. Blåste in över gården. Kalla flingor i ansiktet.

Det är torsdag idag ifall någon glömt bort det "ler"
Ha det gott ♥♥

5 kommentarer:

  1. Godmorron vännen... *L*
    Jag går nog till bloggen som frågan kommer ifrån, om jag ska svara, men jag har inte tänkt på det så mycket, det bara blir så...
    Här ligger det knappt en cm nysnö, så det är inget att yvas över, trodde det skulle bli betydligt mer :-))
    Kram till er där uppe!

    SvaraRadera
  2. Jag går också till bloggen som svarat, för det är inte säkert att dom kommer tillbaka om man inte ger igen på en titt.. varför ska man då ha besökare om man inte går dit och tittar? inte går man dit och sen tillbaka till sin och svara deras inlägg? eller haha.

    Fin blogg du har i alla fall =) du är en liten funderare som jag då =).

    SvaraRadera
  3. Mia :

    Det kom inte så mycket snö här heller men det finns mer än nog kvar och det ska bort.
    Brukar både svara här och hos den som svarat.

    Kram tillbaka!

    SvaraRadera
  4. Jessica:

    Brukar svara hos mig och hos den som svarat, men det är ju som du säger att man vet ju inte om de som svarat kommer tillbaka för att se om de fått svar..

    Tackar tackar. Jo du skulle bara veta vad min hjärna kan gå på högvarv mellan varven "fniss"

    SvaraRadera
  5. Jag svarar i min blogg men även ibland hos den som kommenterat. Blir alltså lite olika!

    Kram

    SvaraRadera