2011-03-10

Spännande framtid..

Nu händer det intressanta saker skall jag säga. Har varit på vägledningscentrum och fått mina betyg från folkhögskolan översatt. 3-årigt gymnasium med behörighet till högskolestudier. Jag har dessutom Naturvetenskap B.
Till pudelns kärna nu. Om 5 dagar, den 15 Mars, är det start för ansökningar till Universitetet i Luleå.
Jag ska söka på Litteraturvetenskap A med 30.0 Högskolepoäng.

Sista ansökningsdatum är den 15/4 för höstterminen och besked om antagning sker i mitten av juli..
Jag är utrustad med ett bra tålamod, men när det gäller sådana här saker, har jag väldigt svårt för att vänta, vill ha ett snabbt svar!

Gissa vem som är i sitt längtans esse just nu! Jag längtar. Jag längtar. Tänk att få läsa Litteraturvetenskap!

4 kommentarer:

  1. Åh vad spännande Veronica! Hoppas det går bra och att tiden går fort så du får veta... *L*

    SvaraRadera
  2. Låter ju toppen,Veronica!Kan gott förstå att det känns otåligt att vänta såpass länge;))
    Hur löser du detta rent praktiskt?Pendlar eller kanske flyttar?Va' pojkarna måste vara stolta över sin flitiga mamma.Lycka Till med allt,jag håller tummar o tår:)

    SvaraRadera
  3. Ja fy bubblan va länge du får vänta, men den som väntar på nåt gott...

    SvaraRadera
  4. Äldsta fröken har läst Litteraturvetenskap, alla kurserna, och tyckte det var väldigt intressant.

    Lycka till och hoppas du kommer in!

    Kram

    SvaraRadera