2010-05-28

Heldag

Idag ska det vara en utedag på pojkarnas skola. Först ska de gå, springa eller lunka en sträcka på 3-4 km därefter ska det städa upp på skolgården. Ska förresten tillägga att den försvunna handsken är återfunnen! Den låg i vardagsrummet, trots ett ihärdigt letande där. Det märks att skolan börjar gå mot slutet nu. Det som känns bra är i alla fall vädret, om än jag nu blir aningen tveksam när jag tittar på termometern som sitter utanför fönstret till höger om min data, den säger nämligen 11 grader medan kökstermometern säger 14 grader..hmmm de borde komma lite bättre överens. Tittar jag på himlen så ligger det tunna vita moln på en underliggande, relativt ljusblå himmel. Solen verkar dessutom vilja titta ut, så nu håller jag tumme för att vädret blir passande för dem.

Ha en underbar fredag alla!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blev en trevlig lunk- och städdag på skolan!

    Kul med en egen signatur :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. znogge:

    Ja det blev riktigt lyckat och det går ju dessutom att ändra om man skulle vilja göra det =)

    Kram

    SvaraRadera