2010-05-28

Äntligen

Nu har jag äntligen lyckats få in en egen signatur tack vare hjälp från Gafflan.  Tusen tack för hjälpen! Det enda som strular ordentligt är att få det till slutet av inlägget..det vill sig inte alls utan signaturen verkar trivas som fisken i vattnet uppe vid toppen istället för nederst "fniss"..får jobba lite på det om jag nu bara visste hur jag ska locka ned den, det hjälper inte att dra den under texten heller..

Okej, nu fungerade det! Var tvungen att vara riktigt bestämd.
Nu ska jag nanna kudden i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Ja det brukar hjälpa att ta sig ett allvarligt snack!! hihi

    Sv. Usch då, det var ju inte meningen att bakgrunden skulle vara så jobbig. Skönt att den här är bättre. Jag ska försöka tänka på att inte ha för glittriga hädanefter!
    Det kanske är fler som tycker som du..

    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Sussi:

    Man klarar allt med en fast och bestämd hand sägs det ju..så vi får se hur länge det håller i sig.

    Det är jättefint med glittriga färger men i och med att bakgrunden var svart så fungerade det inte så bra, har lätt för att få huvudvärk på sådana färger..gäller även filmer med konstig färgblandning..

    Kram

    SvaraRadera