2012-07-20

Tröst i vardagen

4 kommentarer:

  1. Tänk om det ändå vore så väl för alla...

    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är inte alla som "kan", "vill" eller har hittat honom, det är synd saker blir helt klart lättare =) Dock inte sagt att det alla gånger ÄR lätt.

      Kram tillbaka

      Radera
  2. Tack för fina ord inne på min andra blogg. Tack för att du gillade mitt bildspel där. Ja, jag har varit inne och “tittat till” dig via min blogspot blogg “Rozie Filosoferar”. Vet du, jag har faktiskt saknat dig. Och när du inte bloggade på ett tag blev jag orolig för dig. Skönt i alla fall att höra av dig igen.
    Hjärtinnerlig kram, min go´aste vän ♥

    PS! Jag kommenterar även denna gången via blogspot. Kika gärna in även hit, till "Rozie filosoferar"

    DS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen min för de varma orden ♥ Jag har hittat tillbaka, harmoni och styrka går i balans igen.

      Radera