2010-10-10

Är det inte det ena ..

Jag satt alldeles nöjd med bloggens utseende när jag upptäcker att om man lägger upp bilder från youtube så är inläggs ytan alldeles för smal så youtube klippet sticker ut i sidorna..! Oj oj det där måste åtgärdas å det snaraste. Herr R ligger vaken igen och drar sig ska försöka hinna med innan allvaret börjar "fniss"
Ha en skön söndag alla raringar därute.

Idag kommer deras pappa på besök istället för lördagar och då är det bra om han sitter med dem och räknar det som är kvar plus att det ska beskriva sitt hus och rita hur det ser ut : exteriört, interiört och vad de tycker om att göra inomhus.. (hur nu mycket pappa lyckas med ?..)
Sedan blir det kanske en vända utomhus och då ska det krattas löv, vilket jag faktiskt gillar.

Ha en bra söndag alla!

Okej, nu har jag justerat mallen och bredden så nu ser det ju lite bättre ut =)

7 kommentarer:

  1. Hmmm det beror inte alls på inläggs sidans storlek utan blommorna på sidan "suck"..måste fundera hur jag ska göra..inläggen blir bredare om jag tar bort blommorna..

    SvaraRadera
  2. Inte ta bort rosorna!!! ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej, du har bytt blogg! Då blir det alltid lite finjusteringar innan allting sitter. Jag har min kära dotter att tacka för allt med min sida, jag bara talar om hur jag vill ha det och hon verkställer, hihi
    Ha nu en skön söndag, väntade mig att få se solen idag, men den verkar retas med mig
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Men det passar väl perfekt att pojkarnas pappa kommer i dag så även han blir delaktig i deras skolarbete!

    Bloggen är vldigt fin nu tycker jag men visst, det ska fungera också!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Mia : Nej för sjutton inte ska jag ta bort rosorna, de gillar jag så de hägner kvar =)

    SvaraRadera
  6. Paula: Jag har inte bytt bloggen från blogspot bara url namnet =)
    Vad skönt att ha någon som verkställer hur man vill ha det, inte alls dumt!
    Jag är väldigt beroende av att byta layouten när jag blir less och blogspot har en lätt förståelig manual eller vad man ska kalla det..

    Solen lyser här men det blåser något så ofantligt! Solen är lite nyckfull mellan varven

    Kram!

    SvaraRadera
  7. znogge: Det är inte mer än rätt att han är med i skolarbetet också..
    Tack för komplimangen, jag börjar trivas riktigt bra igen med bloggen =)

    Kram!

    SvaraRadera