2012-03-03

Andra omgången

Det är andra gången som sönerna firar sin födelsedag, första gången var i torsdags den 1:a mars nu blir det en andra gång eftersom deras pappa kommer. Det kan ju vara fördelen när man inte bor på samma plats men får fira i dubbel bemärkelse.

Idag är det en underbart vacker dag. Solen skiner, temperaturen ligger på ca -4 grader och snön smälter! Det är en perfekt dag. Trots detta infinner sig en lätt kaotisk känsla av stress inom mig. Jane Eyre är int eutläst ännu och den har 600 sidor, realismens analys på 5 böcker är nästan klar men tiden går ut imorgon! Just nu vill jag faktiskt ropa ut ett lätt - Hjälp!!

Söker ivrigt efter en livlina..

8 kommentarer:

  1. Om du hade haft livlinan ring en vän så hade jag gärna ställt upp!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Paula: Tusen tack vännen♥

    SvaraRadera
  3. Det var så länge sen jag läste Jane Eyre så jag kan tyvärr inte hjälpa dig;-) Egentligen är det många böcker man kunde läsa om igen och uppleva på ett nytt sätt. Lycka till med något slags lösning på problemet.

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir ett trevligt andra firande för pojkarna!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Skogsfrun:
    Den är hur bra som helst men just nu är tiden lite kort, ska hinna med en analys mellan den och C.J.Love Almqvist´s - Det går an, det ska vara inne imorgon söndag..

    SvaraRadera
  6. Skogsfrun:
    Den är hur bra som helst men just nu är tiden lite kort, ska hinna med en analys mellan den och C.J.Love Almqvist´s - Det går an, det ska vara inne imorgon söndag..

    SvaraRadera
  7. Znogge:
    Den blev bra för dem, de fick böcker och ett starwars frågespel..
    Herr R blev nog en smula besviken för han hade önskat ett tv-spel och det fick han inte..

    Kram

    SvaraRadera
  8. Tack för kommentaren hos mig
    Här har det också varit underbart väder med sol och den mesta snön är borta och fåglarna sjunger så fint om våren
    vi går mot ljuvliga tider nu
    ha det så gott

    SvaraRadera