2011-12-03

Ställer mig ytterst frågande

Jag tycker om att lyssna på RixMorgonZoo, det är ett bra program och bra programledare. I ett program var Anders Lundin gäst, han är ju känd som tv-programledare, textförfattare och komiker, i detta program kom det fram att han släktforskar men även att han tar ut sin ilska på skrivare..! Lyssna här på programmet.
Det är billigt att köpa nya skrivare är vad han säger. Billigt?! Har man så mycket pengar då att man kan kosta på sig hur många skrivare som helst?? Att man i ilskan har kastat sönder saker har nog alla med handen på hjärtat råkat ut för, en kaffekopp, eller andra småsaker, men en skrivare..Detta ter sig faktiskt i mina öron ganska annorlunda.

Studierna går förövrigt riktigt bra, det är mycket kvar att läsa innan "tentan" i januari men det ska nog lösa sig på något sätt, ingen idé att oroa sig för det. R ska sjunga solo på lucia när hans klass + den andra 4:an ska lussa, det är genrep på EFS onsdagkväll klockan 18.00. Ska bli så spännande att lyssna för gossen är fantastiskt musikalisk och inte bara det - han är tonsäker! Nu ska jag fortsätta "feja" innan pojkarnas pappa kommer på besök..

2 kommentarer:

  1. Så nu skriver du här ;-) Dig vet man aldrig var man har! Jag lyssnar alltid på dem när jag kör till jobbet. Lättsamt och bra.

    Trevlig andra advent!

    SvaraRadera
  2. Znogge: Japp här är jag och stannar! Jag lyssnar på MorronZoo när jag kör grabbarna till skolan, de är roliga, precis som du säger -lättsamt och bra

    SvaraRadera