2011-03-21

Leta en nål i en höstack

Gissa om jag har fått leta som en galning på nätet! Inte nu hela tiden, men med jämna mellanrum under en tre veckors period, men igår, igår eftermiddag fick jag äntligen napp! Vad i hela friden kan man nu vilja ha tag på när man letar så efterhängset? Är man utrustad med en stor portion envishet så brukar den många gånger medföra ett lyckat resultat. Det är många gånger jag varit glad över denna gåva och andra gånger när den kanske inte varit lika bra ( det ska vi inte tala så högt om just nu)
Nå för att återgå till gårdagen.

Mina söner har sett på olika små roliga filmer på internet. Korta filmsnuttar från olika filmer som blivit ihopklippta till en. Några av dessa har haft riktigt bra musik i bakgrunden och speciellet en fastnade i mitt huvud. - Mm What you say. Vem sjunger denna låt? Det stod ingenting i slutet av filmerna. Jag fick bara fram parodifilmerna på denna låt, men som sagt, igår blev det annat ljud i skällan. Hittade ett forum på en som också sökte sångarens namn. Nturligtvis kom parodifilmerna upp igen men under en stod det med små bokstäver : orginal låten.
Tryckte på den länken och voilá. Jason Derulo

Önskar Er en trevlig måndag ♥♥

3 kommentarer:

  1. Den som söker, den finner! Sant det...tur att du är lite envis ;-)
    Godmorron på dig *L*

    SvaraRadera
  2. Kul att du till slut fick napp! Ibland (ofta) tänker jag att hur fick man över huvud taget reda på något alls före googlandets tid!? Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  3. Godmorgon! Maken och jag brukar hamna i diskussioner vid köksbordet...de har numera helt ändrat karaktär,,,,så fort någon påstår något som den andra inte håller med om så googlas det! Haha, enkelt sätt att avsluta konflikter på, svart på vitt!
    Ha en fin måndag min vän

    SvaraRadera