2011-02-03

Adams dräkten/Birthday suit

Det verkar som om många av "kändisarna" har startat sin bana med att sitta nakenmodell eller vanlig modell. Så har även denne man som har charmat många kvinnor och det är väl inte att undra på. Men vem är denne man?
Det är ju det som jag tänkte fråga om, det är ingen tävling men jag ställer ändå frågan - Vet ni vem han är?

Gissa på..

Hittade bilden när jag googlade runt för ett bra tag sedan och tyckte att det var lämpligt att fråga ER

Lycka till med gissningarna!

10 kommentarer:

  1. Hej! Vilken läcker rumpa du hittat, hihi
    Men, jag känner inte igen varken rumpan eller ansiktet, kan inte ens gissa...hoppas svaret kommer avslöjas snart, nyfiken!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Paula:
    Ja det blev lite att bita i "fniss", läcker rumpa var det ju ja..
    Han är inte svensk och har sitt yrke som skådespelare..

    SvaraRadera
  3. Men va svårt..känner inte igen rumpan..haha

    Kramen Ninni

    SvaraRadera
  4. Ninni:
    Hihi nej det är väl ingen rumpa man stött på i vardagen kan jag säga. Det är dock en man som de flesta kvinnor "suckat" över och han är väldigt känd.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hmm..en man många kvinnor suckat över???? Inte för jag ser nån likhet, men då gissar jag på Sean Connery...säkert galet ;-))

    SvaraRadera
  6. Mia:
    Men se där, helt rätt! Det är Sean Connery. Mamma gissade på det men har ju inte skrivit in det, hon sa det från början men jag höll henne på halster och sa att det inte var rätt..(styggt av mig) "fniss"

    Nu är det ju helt sant att han inte är engelsman, han är ju från Skottland!

    Bra gjort Mia vännen - GRATTIS !!!

    SvaraRadera
  7. Åhh Sean..men inte är han sig lik på målningen direkt..han är ju en snygging=)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Men oj vad kul! Jag trodde det inte själv... ;-))

    SvaraRadera
  9. Jag hade inte haft en aning...

    Kram

    SvaraRadera
  10. Znogge:
    Nej det var lite knepigt, han var inte sig lik på målningen =)
    kram

    SvaraRadera