2010-10-14

Smärre justering

Har pysslat med att ändra min email på allehanda ställen och tro det eller inte men jag är inte klar än! Himmel så många platser man använder email på. Jag är fortfarande på blogspot, jag har imorterat inläggen från den förra bloggen på blogspot men kunde inte ha samma url så det blev en smärre justering här. Istället för hosika.blogspot är detta min url adress

http://hosika-ika.blogspot.com/

Har traskat runt för att informera detta men inser att detta går lika fort =) Här är FB väldigt effektivt.
Utseendet är inte riktigt klart än men det kommer eftersom, är lite less just nu på att sitta och dona med bloggen.

4 kommentarer:

  1. Då gör jag ett test nu *L*

    SvaraRadera
  2. Mia : testet gick utmärkt =)

    SvaraRadera
  3. Så då ska man ändra i länkningen då ja. Visst använder man sin e-postadress mer än vad man tror.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Znogge:
    Man gör ju det och det värsta är att man tycker att man väljer var man skriver in dem, när något händer blir man ju mer uppmärksam också..usch det blir till att ändra på många ställen ..

    SvaraRadera