2010-10-08

Bloggen - aldrig nöjd?

Just nu känner jag mig som åsnan mellan hötappen. Jag vill vara på en plats som är svensk. Har provat många olika ställen och flyttat som en liten vessla från ett ställe till ett annat, det har alltid varit något som inte stämt ibland har det varit själva bloggplatsen andra gånger har det berott på att jag helt enkelt känt mig rastlös.

De svenska bloggplatserna som jag kikat på är blogg.se eller bloggplatsen, men där är det reklam i sidan, inte så mycket men ändå reklam och att bli kvitt den för 59:- i månaden känns inte helt aktuellt.
Wordpress har jag provat på men gillar inte riktigt platsen, kan inte sätta fingret på vad det är.

Här på blogger är det enkelt att byta layout och hantera andra justeringar men det finns trots allt något. Jag har startat upp en ny blogg på bloggplatsen. Kommer jag aldrig att bli helt nöjd?? Kanske jag bara kunde byta titeln på denna blogg, skulle det hjälpa?

2 kommentarer:

  1. Alltså blogger har ju bråkat en hel del det senaste och jag funderar fortfarande på hur jag ska göra.
    Hoppas du blir nöjd med nya bloggen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gafflan:
    Det är ju det som gör mig lite fundersam, den har ju reklam vid sidan och det stör ju faktiskt lite grand...

    SvaraRadera