2010-04-06

Slut på påsken

Nu är påsken över och det är bara att konstatera att vardagen ivrigt står och väntar runt hörnet och med allt vad den innebär. Mina söner har lyckats gå och bli förkylda under påsken så nu snörvlas det åter igen i huset, börjar så sakta kännas som om förkylningen hör till familjen, så många gånger som den gästen dykt upp.

Hade tänkt göra ett inlägg igår men det frös inne för att jag satt med pannan i djupa veck. Hade fått två PDF-filer som skulle vara sååå lätta att öppna och läsa - pytt i lalla sa jag efter en kvarts prövande.

Status rapport på problemet, för det har sannerligen blivit ett problem av stora mått!

Båda PDF- filerna har jag lokaliserat men jag kan INTE öppna dem. När jag trycker på det så hamnar jag på nedladdningsplatsen av Adobe, ska tilläggas att jag HAR senaste versionen! Mycket mysko är det allt.

Någon som kan ha ett förslag på vad det kan vara eller ett tillvägagångssätt kanske?

Känn er fri att svara vem än som läser :)

Ha en bra dag!

6 kommentarer:

  1. Usch..jag är totalt okunnig när det gäller sånt där...Önskar jag kunde hjälpt dig, men...Hoppas nån annan lyckas!! Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Mia:

    Jag är inte heller hemma på detta, vad som är konstigt är att min pappa inte alls har problem med att se och hämta pdf filer..det löser sig säkert på ett eller annat sätt =)

    Kram tillbaka vännen!

    SvaraRadera
  3. Har inget att komma med så jag får väl nöja mig med att önska dig en trevlig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  4. PDF-filer är inte min starka sida ska jag säga. Hoppas att det löser sig.
    Annars verkar var och varannan vara förkylda nu. Vi har klarat oss ganska bra faktiskt. Får se när skolan drar igång till veckan om vi har samma tur då!? Krya på er och kram.

    SvaraRadera
  5. Znogge:

    Det fungerar lika bra det!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Gafflan:

    Nej de är ju int emin starka sida heller, blir vansinnigt irriterad när det inte fungerar, speciellt när det är PDF -filer som jag BEHÖVER läsa.

    Hoppas eran tur håller i sig, brukar ju vara förkylningstider när skolor börjar om igen..
    Tack och Kram tillbaka!

    SvaraRadera